divendres, 13 d’abril del 2012









Feliç  arribada



Un  dia  del  mes  de  febrer,  les dotze de  la nit  tocades, vaig  arribar  a  casa  desprès  d’un viatge   feliç.
El carrer  respirava   tranquil·litat, fins  i  tot   la  lluna somrient  em  mirava  i la  seva  llum  apaigava la  mantellina  atzabeja  de  la  nit ,i  acariciava  dolçament  les  façanes  de les cases. Les  ombres  , la llum  i els  sons reflectien  aires  nous i  màgics.
En  obrir  la  reixa el  seu  gemec  em  va  esglaiar,  al  fons   uns  ulls  maragdes  m’observaven  sorpresos ,i  un  miol esfereït en  promptitud   es  va  fondre  darrere  un  matoll .  Vaig  percebre  a  la  llunyania  un  concert  de  miols  dolços  que encetaven diàleg  amorosos, simfonia  de  moltes  nits del  febrer  enamoradís en  el  món  dels  gats
En  entrar  a  casa  un silenci  dens trencat  per  la veu  compassada  del  rellotge , donant-me   la  benvinguda.
Frustració  davant  la  tossudesa  de  l’interruptor  que  es  negava  a  donar  la  llum. El  telèfon  atrevit  em  feia l’ullet, parpellejant, tot  anunciant  els  missatges  rebuts durant  l’absència, va obrir  el  meu  esment, i amb  rapidesa  vaig  demanar  ajut  al  servei  nocturn  d’avaries. L’aiguat  que  havia  sofert la  ciutat  a  mitja  setmana  havia  malmès  l’entrada  elèctrica  de  la  casa.  A  primera  hora  del  matí  el  problema  va  quedar  resolt .Com  diu  una adagi  francès :  tot  va  très bien  madame  la  marquise
  Apart d’això  ,  tot  va  anar  de  meravella 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada