divendres, 9 de març del 2012

De la finestra estant










De  la  finestra  estant  albiro  el  cel  blau  ,cobert de  petites  pinzellades  de  cotó  que  caminen  suaument ,deixant passar  la  llum  esplendent  del  sol.
Quasi  a  tocar la  figura  esvelta   i  magnífica  del  temple  del  Sagrat  Cor de  la  muntanya  del  Tibidabo i  una  filera   d’arbres   que  perfilen  l’horitzó.
Ara  molt  a prop  petits  jardins   que  m’envolten, parets  cobertes  d’heures  enfiladisses, buguenvíl·lies i  glicines  que  mostren  la  nuesa  i  la  bellesa  de   la  filigrana  de  les  seves  branques  on  comencen  a  despuntar  els  brots.
Més  enllà demana  el  meu  esguard  la  visió  d’argent  d’un  parell  d’ametllers,  atrevits  i  arrogants, ja  han  florit i  com  una   capa   d’ermini  protegeix  i  dóna  llum    al  jardí...que  deixa  veure  la  gràcil  figura  de  la  daurada  mimosa  que  amb  gotims  d’or  pinta  d’alegria  l’entorn.
Una  piuladissa  suau  d’ocells  que  comencen  a  boleiar  d’aquí  cap  allà.
El cant  d’un  pic  roig que  aquest any  visita  el  meu  jardí,  m’incita  a  cercar   la  càmera  per  poder  captar  la  seva  gràcil  i  elegant  bellesa,  al  apropar-se al  parany  de  menjar  que  he  posat  al  seu   abast.
Un  aire  suau que  envolta  i  escampa  l’olor  de  terra   i  romaní  ,em  fa  percebre  ja  la  primavera

3 comentaris:

  1. Quin escrit més bonic, Raimunda, m'ha agradat molt.

    Anna M. Moya

    ResponElimina
  2. És veritat, hi ha un no sé què en l'aire, en la claror, en els arbres i en les flors que convida a la vida. Malgrat els contratemps, la primavera segueix el seu camí per donar esperança. És veritat això del pit-roig que et visita? L'enhorabona!

    ResponElimina
  3. Quina sort que tns de viure en un entorn voltat de flors, arbres i ocells. Al centre de la ciutat no és possible aquest contacte tan directe amb la natura. Felicitats!

    ResponElimina